úterý 19. října 2010

EVENT: memories sosnová

Venku je hnusne, miata stoji uz nekolik dni v dilne na vyvareni a jeste nekolik tydnu tam stat bude, tak me prepadla nostalgie a takovy lehky bilancování nad ubehlou sezonou. Ta se nevyvedla uplne podle predstav, nicmene aspon jedna akce stala za to. Autocar day zacatkem zaři na okruhu v sosnové u cesky lipy.


Ale i tam jsem zkazil co slo. jezdil sem na prefouklejch slikach, vetsinu zatacek sem jezdil spatne a prumerny cas na kolo 57s taky neni zadna slava.

Navíc moje snazeni prerusila vodni pumpa, ktera se po zastaveni po 4te desetiminutovce buhvi proc rozhodla pustit vsechnu vodu z auta na svobodu. Takze tim pro me jizdy na okruhu pro tuto sezonu zkoncili. Ale zima je dlouha, takze snad prijdou nejake upgrady na miatce a priste uz to bude zase o necem jinym:-)

vzpominkove video:-):

Žádné komentáře:

Okomentovat