pátek 22. října 2010

CAR: Sunset 240Z


Dokonalost a nadhera. Tahle dve slova jsou ty prvni co vas napadnou pri pohledu na tohohle Datsuna 240Z. Me osobne to napadne pri pohledu na kazdou 240, ale tahle je opravdu paradni kousek. Tenhle konkretni krasavec je z roku 1973 a patri Johnatanovi z Georgie a je to zetko po kompletnim zrestaurovani od podlahy po strop, od predniho narazniku az po koncovku vyfuku. Opravdu vystavni kousek.

Auto ma puvodni blok motoru L24 s hlavou E88 s vackou Kameari 272, vzduchovy filtry od ITG a 4 palcovy vyfukovy svody od Tanabe racing. Cela tahle strojovna je napojena na 5ti rychlostni prevodovku z 280zx, ze ktery miri kardan do R200 diffu. O jizdni vlastnosti se staraj ramena a tycky rizeni od Arizona Z, pruziny od Eibachu a Tokico tlumice. Vsechno tohle stabilizuji stabilizatory od Cusca. To co ale prvni upouta vas pohled je zarive oranzova metaliza le mans z nissanu 350Z, pro ameriku netypicke chromove narazniky z evropske verze a RB-R 17ti palcove kola se sirkou 8,5 palce s ET0, ktere jsou obute do falkenu 512 o rozmeru 225/45R17. Na predni naprave jsou jeste jako tresnicka na dortu namontovany brzdy z nissanu 300ZX twin turbo.

Tohle auto je krasnym prikladem kompletni rekonstrukce kde nekdy mene znamena vice. Proste si na tom aute nedovedu predstavit nastavce blatniku, zavodni interier a podobne veci tak casto montovane na americke datsuny. Je to cista krasa.

Žádné komentáře:

Okomentovat