Ahoj. Jedná se o blog o autech, hlavne JDM, zajimavostech ze sveta aut, a obcas se tady objevi i neco z hi tech technologii. celej blog je psany bez diakritiky
neděle 30. ledna 2011
CAR: Singer 911
Mate radi stary Porsche? Ja hrozne moc, proto me dost chytla za srdce tahle stara 911 upravenou americkou firmou Singer. Ty zkusenejsi a znalejsi uz vedi ktera bije. Ve zkratce firma Singer zacala fungovat v roce 2009 a specializuji se na upravy vozu Porsche 911 a to vsech generaci. Hlavnim cilem je odkazovat co nejvic na puvodniho ducha porsche spolu v kombinaci s moderni technikou.
Tahle prvni upravena 911, je osazena moderni aerodynamikou ze soucasnych Porsche. Asi nejvetsi priklad je vysouvajici se spoiler z vika kufru a hlavne modernizace v podobne vymeny vsech kovovych dilu karoserie za karbonove, ktere jsou v nabidce Singeru.
Cely tohle karbonovy monstrum je zabaleny do barvy Racing Orange a kastle sedi na podvozku Eibach s nezavislym zavesenim. Na napravach jsou namontovane vrtane zavodni brzdy z generace 930. Brzdy se uspesne snazi brzdit rozvasneny vzduchem sestivalec 3,82 l se vstrikovanim, kde je na kazdy valec jedna skrtici klapka. Klikova hridel pochazi z Porsche 911 GT3 a titanove ojnice byly vyrobeny na zakazku. Motor toci 8000 ot./min., ktere prenasi sestistupnova manualni prevodovka Getrag G50 na samosvorny diferencial Torsen. Tohle ustroji prenasi celych 425 koni vykonu a kroutici moment 462Nm.
Interier je zarizen v duchu jednoduchosti a bez zbytecnych kudrlinek, ktere by celkove jednoduchy dojem z auta akorat kazily. Interieru vevodi dvojice Recaro sedacek, trubkovy ram a budiky od tag heuer. Tento strohy interier jasne napovida, ze se nejedna o zadny showcar, ale o vuz se zavodnimi ambicemi. Precijen vazi lehce nad jednu tunu. Pak neni divu ze zrychleni z klidu na 96km/h je pouze 3,9 sekundy.
Prijemne je ze styling karoserie se nijak necitlive nedotkl originalnich a krasnych tvaru puvodni 911. Exterier vozu je doplnen pouze o decentni polepy na bocich, jemneho podpisu upravce na viku kufru, a co nejvic bije do oci jsou nove predni lampy vybavene bi-xenonovou technologii. Kola jsou opet retro, defakto puvodni Fuchse od porsche, akorat nove vyrobene ve velikosti 17ti palcu. Pneumatiky jsou michelin pilot sport cup.
Nicmene i pres upravcem zamyslene urceni vozu pro zavodni okruhy, je bran ohled i na beznejsi uzivatele, kteri nejsou cistokrevni vyznavaci okruhove jizdy. K vozu je tedy nabizen i audio system s pripojkou pro i pod, lehka automaticka klimatizace a je mozne si take priplatit GPS navigaci. Cenu za tuhle retro srandu se mi bohuzel vypatrat nepodarilo, ale muzete to zkusit pohledat na strankach vyrobce http://www.singervehicledesign.com/
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat